iWerk

iWerk zet zich in voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Bij iWerk kijken ze niet naar de beperkingen maar naar de mogelijkheden van mensen. Iedereen heeft kwaliteiten!

iWerk is ontstaan door een splitsing van Alescon en opereert in de gemeenten Aa en Hunze, Tynaarlo en Assen. De organisatie is onderdeel van Werkplein Drentsche Aa. DRP werd ingeschakeld om iWerk te voorzien van een logo en huisstijl. Trots, Eenvoud en kracht zijn kernwoorden die uit de stijl te herleiden moeten zijn.

Opdrachtgever

iWerk / Werkplein Drentsche Aa

Expertise

  • Grafisch ontwerp

  • Branding

  • Concepting

Producten

  • Logo

  • Huisstijl

Begrijpbaarheid dankzij eenvoud


Strakke en vloeiende vormen zorgen dat het logo makkelijk begrijpbaar is.

Een positief logo


Een kleine draaiing van de letter ‘e’ geeft het logo een positieve uitstraling. Dit staat symbool voor gemotiveerd personeel.

Een krachtig logo


Een stevige, krachtige letter geeft het logo een stoer en trots karakter. Dit wordt versterkt door de donkerpaarse kleur.

Mens en werk verbonden


Het individu (i) en werk (W) zijn met elkaar verbonden.

Meer weten over deze case?

Heeft deze case je verleid en wil je hier eens met ons over praten?

Gerelateerde cases