Werkplein Drentsche Aa
Een nieuwe naam, een nieuwe organisatiefilosofie en een nieuw pand voor Werkplein Drentsche Aa. Aan ons de uitdaging om deze ontwikkelingen te vertalen in een nieuwe huisstijl.
Wat betekent transparantie eigenlijk? En welke werkzaamheden verricht het Werkplein? En hoe kunnen we dat doorvoeren in het ontwerp? We maakten een patroon dat onderling verbindt, net als het Werkplein dat doet. Daarnaast hebben we de diverse doelgroepen vertaald in de verschillende kleuren van de blokjes op het patroon. Transparantie hebben we gesymboliseerd in de deels transparante blokjes die over de foto’s worden geplaatst. En zoals de marketingcommunicatieadviseur van het Werkplein enthousiast reageerde: “Het is een huisstijl voor iedereen.”
Opdrachtgever
Werkplein Drentsche Aa
Expertise
-
Re-branding
-
Grafisch ontwerp
-
Interactie ontwerp
Media-inkoop
Producten
-
Restyle logo
-
Huisstijl
-
Digitale jaarverslagen
-
Interieur vormgeving
-
Communicatiemiddelen
Vormgeving website