Beheer en deel je merk eenvoudig en efficiënt Van missie en visie tot je kernwaarden en van logo’s en kleurpallet tot typografie en beeldtaal en een beeldbank, ons brandportal biedt een centrale plek voor het opslaan en delen van alle merkassets.

Brand portals. 

Wat is een brand portal?

Je wilt dat je merk een consistente uitstraling behoudt. Om de stijlregels van je (visuele) identiteit te bewaken en makkelijk te kunnen delen binnen jouw organisatie en met derden, hebben we een brandportal ontwikkeld. In dit brandportal worden alle stijlregels van jouw huisstijl vastgelegd. Of je nu een klein bedrijf, een groeiende startup of een gevestigd merk bent, ons brand portal bied je alles wat je nodig hebt en vast wil leggen.

Efficiëntie

Geen tijd meer verspillen met het zoeken naar bestanden.

Consistentie

Zorg dat al je uitingen in lijn zijn met je merkidentiteit.

Toegankelijkheid

Overal en altijd toegang tot jouw merkassets.

Waarvoor kun je een brand portal gebruiken?

Een brand portal is ideaal om de consistentie van je merk te bewaken en te ondersteunen bij interne en externe communicatie. Denk aan het delen van merkregels met partners, het bieden van toegang tot een beeldbank voor ontwerpers, of het intern trainen van teams op jouw huisstijl. Zo blijven al je uitingen professioneel en in lijn met je merkidentiteit.

Voorbeelden

Dr. Nassau College
Animo
CS Vincent van Gogh

Waarom is een brand portal belangrijk?

In een wereld waarin merkconsistentie vertrouwen schept, is een brandportal essentieel. Het biedt niet alleen duidelijkheid over je merkregels, maar voorkomt ook fouten door medewerkers en partners altijd de juiste bestanden en informatie aan te bieden. Zo versterk je jouw merk en bouw je een herkenbare en betrouwbare uitstraling op.

Wil je meer weten over brand portals?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je meer te vertellen over onze werkwijze en onze diensten.