Kennismaken?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

0592 30 2000

Support

DRP is lid van de Beroepsvereniging Nederlandse Ontwerpers

Kennismaken?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

0592 30 2000

Support

DRP is lid van de Beroepsvereniging Nederlandse Ontwerpers

Problemen oplossen

Ondervindt je problemen met het versturen en/of ontvangen van e-mail? Doorloop dan onderstaande stappen om het probleem op te lossen.


1. Controleer je inloggegevens

Ga naar het inlogvenster voor webmail en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Lukt het om op webmail in te loggen?

Nee, ik kan niet inloggen op Webmail

Lukt het niet om in te loggen op webmail? Dan gebruik je een verkeerd wachtwoord. Neem contact met ons op om een nieuw wachtwoord te maken en probeer het daarna nog eens.

Ja ik kan inloggen 

Lukt het wel om in te loggen? Dan is er iets aan de hand met de instellingen van het e-mailprogramma. Controleer of je de juiste instellingen gebruikt zoals vermeld bij stap 2.

2. instellingen controleren

Instellingen voor inkomende mail

Serveradres: drpmail.nl

Gebruikersnaam: e-mailadres invullen

Wachtwoord: Wachtwoord invullen

Versleuteling: STARTTLS poort 143


Instellingen voor uitgaande mail

Serveradres: drpmail.nl

Gebruikersnaam: e-mailadres invullen

Wachtwoord: Wachtwoord invullen

Versleuteling: STARTTLS poort 587

Gebruik je de juiste instellingen maar lukt het nog niet om te mailen? Probeer dan onderstaande:


Controleer je spamfolder

Als je wel mail kunt ontvangen, maar een of meerdere mails mist, controleer dan je spamfolder in je e-mailprogramma.


Controleer je antivirus of firewall software

Controleer of je een antivirus programma/firewall geïnstalleerd hebt. Schakel deze indien aanwezig uit en probeer daarna of je weer mail kunt verzenden en ontvangen.