Kennismaken?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

0592 30 2000

Support

DRP is lid van de Beroepsvereniging Nederlandse Ontwerpers

Kennismaken?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

0592 30 2000

Support

DRP is lid van de Beroepsvereniging Nederlandse Ontwerpers

Online Service

Vanaf € 650.-
Jaarlijks opzegbaar


Met een Online Service Overeenkomst koop je jaarlijks tijd in die wij inzetten om jouw website optimaal te onderhouden. Online Service wordt aangeboden op basis van jaarlijks ingekochte uren. Mocht de hoeveelheid ingekochte tijd niet voldoende zijn dan is er altijd de mogelijkheid om op te schalen.


Bij het afsluiten van een Online Service overeenkomst verzorgen wij de volgende handelingen:


Updates

DRP is verantwoordelijk voor het uitvoeren van Joomla CMS updates. Hiermee word bedoeld; het uitvoeren van core updates en security fixes in de versie van het Joomla CMS waarin de website is gebouwd. Upgrades naar een nieuwe long-term-release (bijvoorbeeld van versie 3.x naar versie 4.x van het CMS) is niet bij de online service overeenkomst inbegrepen, maar kan desgewenst wel door DRP worden uitgevoerd.


DRP is verantwoordelijk voor het bijwerken en up-to-date houden van extensies. Extensies bestaan uit componenten en plugins die in het CMS worden geïnstalleerd om extra functionaliteit toe te voegen. Het uitvoeren van deze updates is bij de overeenkomst inbegrepen en zal op maandelijkse basis worden uitgevoerd.


Let op

Door DRP vervaardigde websites en digitale producten hebben een gemiddelde levensduur van 5 jaar. Na deze periode zal het product bijgewerkt moeten worden om aan nieuwe technische standaarden te kunnen voldoen en kwetsbaarheden te voorkomen.


Back-ups

DRP faciliteert de website en maakt dagelijks een back-up van alle bestanden en de database. Bij storingen kan DRP een kopie herstellen met een retentie van 28 dagen. Het uitvoeren en herstellen van back-ups is bij de overeenkomst inbegrepen.

Storingen

DRP biedt eerstelijns support aan in geval van storingen. Dit kunnen storingen zijn die optreden na het uitvoeren van updates, menselijk handelen of een storing op de server waarop de website wordt aangeboden. DRP achterhaalt de bron van de storing en lost deze waar mogelijk op.


Mocht het herstellen van de storing niet mogelijk zijn dan herstelt DRP een backup van de website. Support word uitsluitend tijdens kantooruren uitgevoerd (ma-vr 9.00 – 17.00). De storing zal na constatering uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen worden hersteld.


Content Management

CMS gebruikersregistratie, wachtwoordherstel en vragen over de bediening van het CMS zijn bij de overeenkomst inbegrepen. Het toevoegen van inhoud en/of doorontwikkeling van de website/toevoegen/aanpassen van functionaliteit valt buiten deze regeling en wordt op basis van nacalculatie uitgevoerd. 


E-mail

Voor het instellen van een e-mailaccount in een e-mailprogramma verwijzen we naar onze e-mail supportpagina. Storingen die zich voordoen in de mailserver van DRP worden door DRP opgelost. Lokale storingen op een PC, Tablet of Smartphone - bijvoorbeeld blokkade van e-mailverkeer door toedoen van een Firewall of Virusscanner - vallen buiten deze regeling.