Doen, leren en beleven

Case / Duurzaamheidscentrum

Doen, leren en beleven

 

Niet meer weg te denken uit het Asserbos: het Duurzaamheidscentrum. Een speelveld voor kinderen van acht tot achtentachtig.

/ Gemaakt door

Achtergrond

Voor dit educatief initiatief van het Drents Landschap en de gemeente Assen mochten wij de huisstijl ontwerpen. De nieuwe huisstijl moest zowel kinderen als volwassenen aanspreken.

Concept

We kozen voor opvallende kleuren. Levendig en speels als het centrum zelf. Passend bij de doelgroep en het bijzondere gebouw.

Logo

Het logo heeft dezelfde vorm als het gebouw, dat zorgt voor een herkenbaar beeld.

Branding

Ons werk zie je alle uitingen terug. Of het nu gaat om spreads in de kranten, een agenda met activiteiten, brochures, expositieborden, huisstijl, visitekaartjes, de website, illustraties of het aankleden van exposities.

Beeldtaal

Qua beeldtaal staan illustraties centraal. Die zijn speels, aansprekend en kleurrijk, opvallend in welke uiting dan ook. Al met al een bijzonder resultaat: een huisstijl die net zo levendig en speels is als het Duurzaamheidscentrum zelf.

Klaar om jouw merk te laten spreken?

Laat ons meedenken over jouw visuele identiteit. Neem direct contact op of vul het formulier in, dan gaan we samen bouwen aan een sterk en herkenbaar merk.

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Waarmee kunnen we je helpen? *
0 (Max. 500 Karakters)

Bekijk meer

Werk - Techniek Route Op Maat

TOM Techniek Route Op Maat

Dé flexibele opleiding voor de (Allround) Operationeel Technicus
Werk - TT City Run

TT City Run

Rennend van het circuit naar de stad
Werk - Zorgboerderij Mikkelhorst

Mikkelhorst

Een prachtige plek om te werken, spelen en te ontmoeten
Werk - Wolfsbos

Wolfsbos

Vijf schoollocaties op één terrein
Werk - Stadsmarketing voor de hoofdstad met charme

Stadsmarketing Assen

Stadsmarketing voor de hoofdstad met charme
Werk - Duurzaamheidscentrum

Duurzaamheidscentrum

Een speelveld voor kinderen van acht tot achtentachtig